Miniony tydzień w PGE Ekstralidze to przede wszystkim organizacja przez kluby Mikołajek, uczestnictwo w akcjach charytatywnych, a także sprzedaż karnetów. Ponadto część zawodników rozpoczęła już przygotowania do nowego sezonu.
W Gorzowie został otwarty nowy punkt sprzedaży (Galeria NoVa Park). Z kolei klub z Częstochowy organizuje dla kibiców spotkanie z Piotrem Pawlickim i Bartoszem Śmigielskim.
Bartosz Zmarzlik, Mateusz Cierniak oraz Wiktor Przyjemski podjęli koszykarskie wyzwanie w „Mecz słodkich serc”, którego celem było zebranie słodyczy dla dzieci z domów dziecka. Mistrzowie Polski włączyli się także w akcję Szlachetnej Paczki.
Żużlowcy wrocławskiej drużyny obdarowywali dzieci upominkami w klinice onkologicznej. W weekend z kolei pojawiła się informacja, że na kolejne 3 lata sponsorem tytularnym pozostanie firma BETARD.
Juniorzy STELMET FALUBAZ Zielona Góra kontynuują zimowe przygotowania. Klub przygotował także przedświąteczną niespodziankę dla kibiców w szczytnym celu – otwarty park maszyn.
BAYERSYSTEM GKM Grudziądz zachęca fanów do zakupu karnetów na sezon 2025.
Paula Pacyga