30 listopada rozpoczęły się tegoroczne licytacje w ramach „eMikołajek”, które ponownie zorganizowała FOGO UNIA Leszno. Przed laty żużlowcy biało-niebieskich spotykali się z dziećmi, lecz w ubiegłym roku, z powodu pandemii, format został nieco zmieniony. Nadal na akcji zyskują jednak najmłodsi.
Okolice Mikołajek, to w Lesznie od lat okres wzmożonej działalności FOGO UNII. Przed wybuchem pandemii, zawodnicy byli do dyspozycji najmłodszych kibiców. Dzieci mogły zrobić sobie zdjęcie z idolami oraz przybić piątkę czy zdobyć autograf. W tym roku po raz drugi z rzędu akcja została przeniesiona do Internetu i na social media leszczyńskiego zespołu.
Ponownie największym wygranym Mikołajek będą dzieci. Cały zysk z wylicytowanych pakietów zostanie przeznaczony na Dom Dziecka w Lesznie. Kibice mają okazję do zdobycia cennych pamiątek i gadżetów związanych z klubem oraz poszczególnymi zawodnikami. Akcję “eMikołajki” wsparli m.in. Jason Doyle, Janusz Kołodziej czy Piotr Pawlicki. Wszystkie licytacje można znaleźć na profilu FOGO UNII Leszno.
Joachim Piwek