Kluby PGE Ekstraligi nie próżnują. Ruszyła sprzedaż karnetów, pojawiają się nowe akcje marketingowe, a zawodnicy i trenerzy odwiedzają kibiców w różnych miejscach. Aktywnie działają też Mikołajowie, którzy docierają z prezentami do najmłodszych fanów żużla.
Drużynowy Mistrz Polski: FOGO Unia Leszno, po udanym campie z udziałem zawodników, a także uruchomieniu sprzedaży nowej kolekcji gadżetów, ruszył ze sprzedażą karnetów na sezon 2016. Zawodnicy, na czele z Nickim Pedersenem i Emilem Sayfutdinovem, m.in. czytali dzieciom bajki, odwiedzili szpital i spotykali się z kibicami oraz radnymi.
Wicemistrzowie Polski z Wrocławia trenują pod okiem Mariusza Cieślińskiego. Spartanie sprzedają także swoje gadżety, a ponadto ich trener Piotr Baron gościł w ramach miejskiego projektu w Świetlicy na Szewskiej, gdzie brał udział w spotkaniu Stowarzyszenia – Klub Kibiców Niepełnosprawnych.
Unia Tarnów ogłosiła, iż Grupa Azoty będzie jej głównym partnerem. Z kolei Janusz Kołodziej i Ernest Koza… ścigali się samochodem podczas “SuperOES Mikołajkowy” Tuchów.
KS Toruń do 10 grudnia czeka na kibicowskie projekty kevlarów drużyny przed nowym sezonem, a w zamian oferuje – w specjalnym konkursie – karnet na sezon 2016. Torunianie rozpoczęli też regularną sprzedaż karnetów, odwiedzają placówki oświatowe i … trenują.
W Zielonej Górze trwają wizyty wśród dzieci w ramach Falubazowych Mikołajek. Ponadto klub sprzedaje kalendarz, w którym prezentują się F16 Falubaz Girls.
Gorzowianie polecają nowe gadżety, a także karnety. Stal uruchomiła także swojego Mikołaja i wręczała prezenty. Trwa gorzowska kampania „Zawsze Razem”.
GKM Grudziądz odwiedził szkołę na Lotnisku, rozstrzygnął konkurs dla dzieci, w którym nagrodą była możliwość zwiedzania boksu zawodnika, a ponadto do 15 grudnia prowadzi zbiórkę słodyczy i zabawek dla dzieci z domu dziecka. Trwa przebudowa stadionu GKM-u.
Stal Rzeszów poinformowała z kolei o złożeniu dokumentów licencyjnych do startu w Nice PLŻ.